0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Osobnostní management

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  199  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 26. 04. 2024 19:07
i: 41300 n: 27131143r: 12302
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ihned ke stažení
i: 42131 n: 27146178r: 12302
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života.
 
Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti.
 
Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu. Nestačí „moci“, pokud se nám otevírá spektrum možností, o něž nestojíme. Hodnota zmíněné triády spočívá v souhře jejích článků k dosažení synergických efektů. Vede nás k tomu, co dělá člověka člověkem – dospět prostřednictvím sebepoznání, sebehodnocení a seberozvoje k seberealizaci.
 
Osobnostní management vychází tomuto úsilí vstříc radou i pomocí každému, kdo o to stojí. Kniha je primárně zaměřena na studující sociálních věd, humanitních oborů (zejména pedagogiky a andragogiky), managementu, řízení lidských zdrojů a personalistiky, ale může oslovit každého, kdo chce prožít plnohodnotný, smysluplný život, případně k němu inspirovat druhé. 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Osobnostní management

Předmluva
Úvod
1. Co nám škola (ne)dala
1.1 K transformačnímu vzdělávání
1.2 Celoživotní učení
1.2.1 Symbióza rozumu a citu
1.2.2 Učební typy
1.2.3 Jak se učíme
1.2.4 Bariéry vzdělávání
1.2.5 Autoregulované učení
2. Klíč k životní moudrosti
2.1 Formy mysli
2.2 Správné myšlení
2.2.1 Naše myšlení a emoce
2.2.2 Logické myšlení
2.2.3 Intelektuální procesy
2.2.4 Řešení problémů
2.2.5 Tvůrčí myšlení
2.2.6 Kritické myšlení
2.2.7 Analýza manipulativních praktik
2.2.8 Proměny kompetencí
2.2.9 Vlastnosti nadaných jedinců
3. Emoce a emoční inteligence
3.1 Emoce
3.2 Emoční způsobilosti
3.3 Předpoklady ke zvládání změn
3.4 Motivace a motivátory
3.5 Emoční inteligence
3.6 Změnová inteligence
4. Sociální procesy a způsobilosti
4.1 Sociálně formativní procesy
4.2 Sociální způsobilosti
4.3 Sebepoznání, sebereflexe/sebepojetí
4.3.1 Metody sebepoznání
4.3.2 Sebehodnocení
4.3.3 Metody sebehodnocení
4.4 Sociální inteligence
4.4.1 Sociální cítění
4.4.2 Asertivní přístup
4.4.3 Komunikace
4.4.4 Sociálně psychologické aspekty komunikace
4.4.5 Socializace prostřednictvím komunikace
4.5 Asertivní komunikace
4.5.1 Asertivní práva
4.5.2 Jak poskytovat a přijímat kritiku
4.5.3 Asertivní techniky
4.5.4 Výhody asertivního jednání
5. Sebeřízení
5.1 Úvod do sebeřízení
5.2 Management osobních aspirací
5.3 Sebeřízení dle cílů
5.4 Management osobní změny
5.5 Management interpersonálních vztahů
5.5.1 Vyjednávání
5.5.2 Psychologické aspekty vyjednávání
5.5.3 Vyjednávání a facilitace
5.6 Time management
5.6.1 Generace time managementu
5.6.2 Principy time managementu
5.6.3 Bariéry při uplatňování time managementu
5.6.4 Zásady úspěšného time managementu
5.6.5 Vybrané techniky usnadňující efektivní řízení času
5.6.6 Přínosy time managementu
5.7 Management rolí
5.8 Management činností
5.9 Výkonový osobnostní management
5.10 Management znalostí
5.10.1 Rozvíjení inovativních schopností myšlení a jednání
5.10.2 Řešení problémů
5.10.3 Skupinové/týmové učení
5.11 Sebeřízení a talent
5.11.1 Přínosy talentů pro jedince a společnost
6. Seberozvoj
6.1 Triáda úspěšného seberozvoje
6.2 Směřování k harmonii
6.3 Návyky k seberealizaci
6.3.1 Proč a jak si osvojit užitečné návyky
6.3.2 Přehled užitečných návyků
6.4 Seberealizace aneb Pyramida našich možností
6.4.1 Pohár života (od osobní orientace k orientaci na druhé)
6.4.2 Shrnutí
7. Leadership
7.1 Self-management a leadership
7.2 Poselství Stephena R. Coveyho
8. Manuál k profesnímu uplatnění
8.1 Uplatnění v podmínkách změn
8.1.1 Inovativní schopnosti
8.1.2 Systémové myšlení
8.1.3 Schopnost zvládat problémy
8.1.4 Kreativita
8.1.5 Kultura myšlení
8.1.6 Rozvoj znalostí
8.1.7 Mentální modely
8.1.8 Zainteresovanost na dalším vzdělávání
8.1.9 Předpoklady úspěšnosti
9. Personální minimum k nastartování profesní dráhy
9.1 STEP a SWOT analýza k identifikaci vnějších a vnitřních podmínek organizace
9.2 Hodnota způsobilostí
9.3 Znalost potenciálu zaměstnanců
9.4 Personální audit
9.5 Trh práce
9.6 Vyhledávání nového pracovníka
9.7 Adaptace nového zaměstnance
9.8 Stimulace a motivace nového zaměstnance
9.9 Diagnostika a rozvoj talentů
9.10 Způsobilosti pro vedoucí funkci
9.11 Generační specifika
9.12 Předpoklady pro profesní kariéru
9.13 Rozvoj, rozmisťování a stabilizace talentů
10. Perspektivní firma
10.1 Hodnoty firemní kultury
10.2 Kultivace vztahů
10.3 Trend pozitivních změn
Doslov
O autorovi
Seznam literatury
Přílohy
I. Sebepoznání
II. Sebehodnocení 
III. Seberozvoj 

Tištěná kniha

Datum vydání: 18.11.2021
Katalogové číslo: 27080
ISBN: 978-80-271-3114-3
Formát / stran: 167×240, 296 stran
Edice: Pedagogika
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.88MB | 5.28MB | 1.59MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Osobnostní management

Tištěná kniha

Datum vydání: 18.11.2021
Katalogové číslo: 27080
ISBN: 978-80-271-3114-3
Formát / stran: 167×240, 296 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.88 MB | 5.28 MB | 1.59 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Osobnostní management

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  199  Výjimečná cena
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 26. 04. 2024 19:07
i: 41300 n: 27131143r: 12302
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ihned ke stažení
i: 42131 n: 27146178r: 12302
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života.
 
Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti.
 
Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu. Nestačí „moci“, pokud se nám otevírá spektrum možností, o něž nestojíme. Hodnota zmíněné triády spočívá v souhře jejích článků k dosažení synergických efektů. Vede nás k tomu, co dělá člověka člověkem – dospět prostřednictvím sebepoznání, sebehodnocení a seberozvoje k seberealizaci.
 
Osobnostní management vychází tomuto úsilí vstříc radou i pomocí každému, kdo o to stojí. Kniha je primárně zaměřena na studující sociálních věd, humanitních oborů (zejména pedagogiky a andragogiky), managementu, řízení lidských zdrojů a personalistiky, ale může oslovit každého, kdo chce prožít plnohodnotný, smysluplný život, případně k němu inspirovat druhé. 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Osobnostní management

Předmluva
Úvod
1. Co nám škola (ne)dala
1.1 K transformačnímu vzdělávání
1.2 Celoživotní učení
1.2.1 Symbióza rozumu a citu
1.2.2 Učební typy
1.2.3 Jak se učíme
1.2.4 Bariéry vzdělávání
1.2.5 Autoregulované učení
2. Klíč k životní moudrosti
2.1 Formy mysli
2.2 Správné myšlení
2.2.1 Naše myšlení a emoce
2.2.2 Logické myšlení
2.2.3 Intelektuální procesy
2.2.4 Řešení problémů
2.2.5 Tvůrčí myšlení
2.2.6 Kritické myšlení
2.2.7 Analýza manipulativních praktik
2.2.8 Proměny kompetencí
2.2.9 Vlastnosti nadaných jedinců
3. Emoce a emoční inteligence
3.1 Emoce
3.2 Emoční způsobilosti
3.3 Předpoklady ke zvládání změn
3.4 Motivace a motivátory
3.5 Emoční inteligence
3.6 Změnová inteligence
4. Sociální procesy a způsobilosti
4.1 Sociálně formativní procesy
4.2 Sociální způsobilosti
4.3 Sebepoznání, sebereflexe/sebepojetí
4.3.1 Metody sebepoznání
4.3.2 Sebehodnocení
4.3.3 Metody sebehodnocení
4.4 Sociální inteligence
4.4.1 Sociální cítění
4.4.2 Asertivní přístup
4.4.3 Komunikace
4.4.4 Sociálně psychologické aspekty komunikace
4.4.5 Socializace prostřednictvím komunikace
4.5 Asertivní komunikace
4.5.1 Asertivní práva
4.5.2 Jak poskytovat a přijímat kritiku
4.5.3 Asertivní techniky
4.5.4 Výhody asertivního jednání
5. Sebeřízení
5.1 Úvod do sebeřízení
5.2 Management osobních aspirací
5.3 Sebeřízení dle cílů
5.4 Management osobní změny
5.5 Management interpersonálních vztahů
5.5.1 Vyjednávání
5.5.2 Psychologické aspekty vyjednávání
5.5.3 Vyjednávání a facilitace
5.6 Time management
5.6.1 Generace time managementu
5.6.2 Principy time managementu
5.6.3 Bariéry při uplatňování time managementu
5.6.4 Zásady úspěšného time managementu
5.6.5 Vybrané techniky usnadňující efektivní řízení času
5.6.6 Přínosy time managementu
5.7 Management rolí
5.8 Management činností
5.9 Výkonový osobnostní management
5.10 Management znalostí
5.10.1 Rozvíjení inovativních schopností myšlení a jednání
5.10.2 Řešení problémů
5.10.3 Skupinové/týmové učení
5.11 Sebeřízení a talent
5.11.1 Přínosy talentů pro jedince a společnost
6. Seberozvoj
6.1 Triáda úspěšného seberozvoje
6.2 Směřování k harmonii
6.3 Návyky k seberealizaci
6.3.1 Proč a jak si osvojit užitečné návyky
6.3.2 Přehled užitečných návyků
6.4 Seberealizace aneb Pyramida našich možností
6.4.1 Pohár života (od osobní orientace k orientaci na druhé)
6.4.2 Shrnutí
7. Leadership
7.1 Self-management a leadership
7.2 Poselství Stephena R. Coveyho
8. Manuál k profesnímu uplatnění
8.1 Uplatnění v podmínkách změn
8.1.1 Inovativní schopnosti
8.1.2 Systémové myšlení
8.1.3 Schopnost zvládat problémy
8.1.4 Kreativita
8.1.5 Kultura myšlení
8.1.6 Rozvoj znalostí
8.1.7 Mentální modely
8.1.8 Zainteresovanost na dalším vzdělávání
8.1.9 Předpoklady úspěšnosti
9. Personální minimum k nastartování profesní dráhy
9.1 STEP a SWOT analýza k identifikaci vnějších a vnitřních podmínek organizace
9.2 Hodnota způsobilostí
9.3 Znalost potenciálu zaměstnanců
9.4 Personální audit
9.5 Trh práce
9.6 Vyhledávání nového pracovníka
9.7 Adaptace nového zaměstnance
9.8 Stimulace a motivace nového zaměstnance
9.9 Diagnostika a rozvoj talentů
9.10 Způsobilosti pro vedoucí funkci
9.11 Generační specifika
9.12 Předpoklady pro profesní kariéru
9.13 Rozvoj, rozmisťování a stabilizace talentů
10. Perspektivní firma
10.1 Hodnoty firemní kultury
10.2 Kultivace vztahů
10.3 Trend pozitivních změn
Doslov
O autorovi
Seznam literatury
Přílohy
I. Sebepoznání
II. Sebehodnocení 
III. Seberozvoj 

O Autorovi

Barták Jan
Prof. PhDr. Jan Barták, DrSc. je odborník v oblasti pedagogiky dospělých, personálního managementu a sociální a masové komunikace. Vystudoval Filosofickou fakultu, posléze Fakultu sociálních věd a publicistiky Univerzity Karlovy. Po tři funkční období byl jejím proděkanem. Je doktorem pedagogických věd, doktorem filosofie a univerzitním profesorem andragogiky.

Jan Barták se narodil v Praze v roce 1938. Po ukončení základního vzdělání studoval Školu důstojnického dorostu letectva v Kremnici, dále Vyšší průmyslovou školu leteckou, obor letecké spalovací motory. Po maturitě byl přijat na Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor čeština a novinářství (obor prošel řadou organizačních změn jako Institut osvěty a novinářství, fakulta žurnalistiky, posléze Fakulta sociálních věd a publicistiky Univerzity Karlovy), který ukončil s vyznamenáním.

Po několikaleté praxi redaktora Mladé fronty byl jmenován odborným pracovníkem nově založeného Ústavu teorie a praxe žurnalistiky při Fakultě sociálních věd a publicistiky Univerzity Karlovy (FSVP UK). Čtvrt století pracoval na zmíněné fakultě jako asistent, posléze odb. asistent, kandidát pedagogických věd (CSc.), habilitovaný docent a po obhajobě doktorské disertace z oboru pedagogiky dospělých doktor pedagogických věd (DrSc.) na Pedagogickém ústavu ČSAV byl jmenován univerzitním profesorem na Univerzitě Karlově. Po tři funkční období působil na FSVP UK jako proděkan pro rozvoj fakulty.

Mimo pedagogických a akademických funkcí na FSVP UK působil též na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT (bakalářská a inženýrská studia a kurzy MBA), hostující profesor na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích, na Univerzitě Mateja Bela v Banské Bystrici, na Paneurópske univerzitě v Bratislavě, Filozofické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě, École normale supérieure v Paříži a na dalších zahraničních univerzitách. Od vzniku první soukromé vysoké školy v devadesátých létech 20. století působí na Univerzitě J. A. Komenského v Praze.

Během půlstoletí vědecko-pedagogické činnosti se věnoval či dosud věnuje teorii managementu (zejména se zaměřením na řízení změn v organizacích, knowledge management a time management), personálnímu managementu, metodologii andragogiky, sociální andragogice, teorii sociální a mediální komunikace (zejména sémiotickým aspektům sociální komunikace). Za dlouholetou vědecko-pedagogickou a popularizační činnost obdržel řadu ocenění (např. diplomy MŠMT, Pamětní medaile Univerzity Karlovy či ČS VTS).

Jako OSVČ vlastní firmu zaměřenou na poradenství a lektorskou činnost zejména v oblasti personalistiky a profesního vzdělávání.
Je ženatý, má tři děti a šest vnoučat. Zajímá se, kromě svého oboru, o létání, motorismus a cyklistiku.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 325 
E-kniha 310 
Tištěná 199  -45 %
E-kniha 259 
Tištěná 220 
E-kniha 187 
Tištěná 99 
E-kniha 180 
Tištěná 424 
E-kniha 360 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.