0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak myslí špičkový obchodník

Co odlišuje ty nejlepší od průměrných

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269  229  -15 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 01.6.2020 21:17
i: 19407 n: 24740676r: 7015
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Jak myslí špičkový obchodník

O autorovi 7
Předmluva Niny Rugeové 9
Jedním slovem 11
1. Přístup: Co z prodávání dělá prodávání 15
2. Podle vzoru: Co by každý prodejce měl vědět o svých zákaznících 33
3. Pohled do zrcadla: Kým si myslíte, že ve skutečnosti jste? 51
4. Obraz klienta: Člověk musí mít rád druhé 67
5. Záblesk poznání: Psychologie pro nové hardsellery 85
6. Jen jedno na očích: Umění soustředit se 97
7. Uprostřed hledáčku: Co vlastně chcete? 113
8. Práce hlavou: Myšlenky před prvním rozhovorem 125
9. Rybářská latina: Správné vnitřní rozpoložení při získávání klientů 139
10. Cennost(i): Stát si za cenou a výkony 151
11. Ne: Je potřeba další impuls 167
12. Roh zprava: Pravidla pro kritické situace 179
13. Na závěr: Zůstaňte čistí 189

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 02. 2012
Katalogové číslo: 3964
ISBN: 978-80-247-4067-6
Formát / stran: 144×207, 200 stran
Edice: Manažer

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak myslí špičkový obchodník

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 02. 2012
Katalogové číslo: 3964
ISBN: 978-80-247-4067-6
Formát / stran: 144×207, 200 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
90% 2 hlasy

Jak myslí špičkový obchodník

Co odlišuje ty nejlepší od průměrných

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269  229  -15 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 01.6.2020 21:17
i: 19407 n: 24740676r: 7015
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Jak myslí špičkový obchodník

O autorovi 7
Předmluva Niny Rugeové 9
Jedním slovem 11
1. Přístup: Co z prodávání dělá prodávání 15
2. Podle vzoru: Co by každý prodejce měl vědět o svých zákaznících 33
3. Pohled do zrcadla: Kým si myslíte, že ve skutečnosti jste? 51
4. Obraz klienta: Člověk musí mít rád druhé 67
5. Záblesk poznání: Psychologie pro nové hardsellery 85
6. Jen jedno na očích: Umění soustředit se 97
7. Uprostřed hledáčku: Co vlastně chcete? 113
8. Práce hlavou: Myšlenky před prvním rozhovorem 125
9. Rybářská latina: Správné vnitřní rozpoložení při získávání klientů 139
10. Cennost(i): Stát si za cenou a výkony 151
11. Ne: Je potřeba další impuls 167
12. Roh zprava: Pravidla pro kritické situace 179
13. Na závěr: Zůstaňte čistí 189

O Autorovi

Limbeck Martin
Je nejvýznamnějším expertem na hardselling v německy mluvících zemích. Už dvacet let díky svému zasvěcenému know-how a prakticky orientovaným strategiím sklízí mimořádné úspěchy u prode jců i jejich manažerů. Nejen na svých provokativních a motivujících přednáškách, ale i na prakticky zaměřených školeních se soustředí vždy na prodávání v celé jeho celistvosti. To mu v posledních lete ch umožnilo stát se jedním z nejvýkonnějších a nejúspěšnějších koučů. Po získání kvalifikace v oboru velkoobchodu, zahraničního obchodu a specializovaného marketingu se dále vzdělával v USA a Evropě. Potřebné zkušenosti sbíral na mnoha různých pozicích - jako profesionální prodejce, key account manager i vedoucí pracovník. Kromě různorodé činnosti v oblasti prodeje koncepčně připravil a zrealizova l řadu prakticky zaměřených školení na téma "Jak prodávatt". Martin Limbeck je hlavou týmu Martin Limbeck Trainings(r), vyučuje řízení prodeje na Evropské obchodní akademii (European School of Business) v Reutlingenu, je členem Klubu 55, organizace German Speak ers Assotiation a skupiny SALES MASTERS, sdružující největší špičky v oboru. Zároveň je docentem certifikovaného programu Professional Speaking pořádaného organizací German Speakers Assotiation a vyso kou školou Steinbeis-Hochschule Berlin. V roce 2006 získal svým konceptem "NOVÝ HARDSELLING - prodávat ­znamená prodávatt" bronzovou medaili v kategorii prodej/odbyt soutěže Inter­nationaler Deutscher Trainingspreis. V roce 2008 byl vyznamenán bronzovou medailí v soutěži 5 Years Award, pořádané Profesním svazem školitelů a odborníků na podporu prodeje (Berufsverband der Verkaufsförderer und Trained e.V.). V letech 2009 a 2010 mu Sdružení německých organizátorů akcí (Vereinigung Deutscher Veranstaltungs­organisatoren e.V.) za jeho excelentní výkony coby speakera a kouče v oblasti prodeje udělilo cenu Conga Award a vyznamenalo ho tím jako jednoho ze tří nejlepších řečníků německy mluvících zemí. Díky svým vynikajícím výsledkům v oblasti prodeje Martin Limbeck rovněž získal titul Kouč roku 200 8. Více informací na adrese www.martinlimbeck.de.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 212  -15 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 254  -15 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 99  -67 %
E-kniha 202  -20 %
Tištěná 421  -15 %
E-kniha 337  -20 %
Tištěná 212  -15 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 195  -15 %
E-kniha 156  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.