0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Interkulturní komunikace

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
271  244 
Ihned ke stažení
i: 17127 n: 24769516r: 5900
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5900
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Interkulturní komunikace

Předmluva

Historické ohlédnutí

1. Interkulturní komunikace - reálný jev a jeho zkoumání
1.1 Proces interkulturní komunikace
1.2 Interkulturní komunikace jako oblast vědy
1.2.1 Psycholingvistika a sociolingvistika
1.2.2 Etnografie komunikace
1.2.3 Etnopsycholingvistika
1.2.4 Teorie jazykového relativismu
1.2.5 Interkulturní psychologie
1.3 Současné zdroje poznatků o interkulturní komunikaci
1.3.1 Ekonomická zaměřenost
1.3.2 Psychologická zaměřenost
1.3.3 Pedagogická zaměřenost
1.3.4 Lingvistická a sociolingvistická zaměřenost
1.3.5 Etnologická zaměřenost

2. Kultury - zakládající element interkulturní komunikace
2.1 Typologie národních kultur
2.2 Specifičnosti kultur v komunikačním chování
2.2.1 Charakteristiky komunikačního chování v národních kulturách
2.2.2 Popisy kulturních specifičností komunikace
2.2.3 Specifičnosti interkulturní komunikace s Američany (USA)
2.2.4 Specifičnosti profesní komunikace s Němci
2.3 Interkulturní kompetence

3. Kultury a interkulturní komunikace - výzkumné nálezy
3.1 Hypotézy Sapira-Whorfa a koncepce lingvokultury
3.2 Interkulturní komunikace a akulturace
3.3 Bariéry v interkulturní komunikaci: stereotypy a etnofaulismy

4. Jazyky a interkulturní komunikace
4.1 Jazyková situace v Evropě a ve světě
4.1.1 Kolik jazyků v Evropě a ve světě vlastně existuje?
4.1.2 Proč se odhady počtu jazyků tak významně liší?
4.1.3 Populační obsáhlost jazyků
4.1.4 Komunikační důležitost jazyků
4.1.5 Příbuznost jazyků
4.2 Jazyky s funkcí lingua franca
4.2.1 Lingua franca: angličtina
4.2.2 Lingua franca: němčina
4.2.3 Lingua franca: ruština

5. Předpoklad interkulturní komunikace: znalost cizích jazyků
5.1 Cizí jazyky ve školním vzdělávání
5.1.1 Cizí jazyky v českém vzdělávacím systému
5.1.2 Jak je tomu v jiných evropských zemích s výukou cizích jazyků?
5.2 Znalost cizích jazyků v české společnosti
5.3 Komunikační kompetence a Evropská stupnice znalosti jazyka
5.3.1 Společný evropský referenční rámec pro jazyky

6. Interkulturní komunikace v profesních oblastech
6.1 Mezinárodní vztahy a mezinárodní politika)
6.1.1 Interkulturní komunikace ve vztazích mezi Francouzi a Američany
6.1.2 Zastírající jazykové výrazy v interkulturní komunikaci
6.1.3 Postoje politiků k jazykům
6.1.4 Používání jazyků v mezinárodním politickém vyjednávání
6.1.5 Jazykové odezvy historických událostí v interkulturní komunikaci politiků
6.2 Mezinárodní obchod a mezinárodní podnikání
6.2.1 Komunikace Čechů a Němců v nadnárodních podnicích
6.2.2 Komunikace francouzských manažerů s českými zaměstnanci
6.2.3 Kulturní specifičnost obchodní komunikace s Číňany
6.3 Interkulturní komunikace ve zdravotnictví
6.4 Interkulturní komunikace ve vzdělávání
6.4.1 Interkulturní komunikace v českých školách
6.4.2 Specifičnosti školní komunikace v různých kulturách
6.4.3 Školní komunikace a edukační klima
6.4.4 Etnolingvistické faktory ve školní komunikaci

Na závěr

Literatura

Seznam definic

Seznam rámců

Rejstřík

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.97MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Interkulturní komunikace
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.97 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Interkulturní komunikace

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
271  244 
Ihned ke stažení
i: 17127 n: 24769516r: 5900
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5900
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Interkulturní komunikace

Předmluva

Historické ohlédnutí

1. Interkulturní komunikace - reálný jev a jeho zkoumání
1.1 Proces interkulturní komunikace
1.2 Interkulturní komunikace jako oblast vědy
1.2.1 Psycholingvistika a sociolingvistika
1.2.2 Etnografie komunikace
1.2.3 Etnopsycholingvistika
1.2.4 Teorie jazykového relativismu
1.2.5 Interkulturní psychologie
1.3 Současné zdroje poznatků o interkulturní komunikaci
1.3.1 Ekonomická zaměřenost
1.3.2 Psychologická zaměřenost
1.3.3 Pedagogická zaměřenost
1.3.4 Lingvistická a sociolingvistická zaměřenost
1.3.5 Etnologická zaměřenost

2. Kultury - zakládající element interkulturní komunikace
2.1 Typologie národních kultur
2.2 Specifičnosti kultur v komunikačním chování
2.2.1 Charakteristiky komunikačního chování v národních kulturách
2.2.2 Popisy kulturních specifičností komunikace
2.2.3 Specifičnosti interkulturní komunikace s Američany (USA)
2.2.4 Specifičnosti profesní komunikace s Němci
2.3 Interkulturní kompetence

3. Kultury a interkulturní komunikace - výzkumné nálezy
3.1 Hypotézy Sapira-Whorfa a koncepce lingvokultury
3.2 Interkulturní komunikace a akulturace
3.3 Bariéry v interkulturní komunikaci: stereotypy a etnofaulismy

4. Jazyky a interkulturní komunikace
4.1 Jazyková situace v Evropě a ve světě
4.1.1 Kolik jazyků v Evropě a ve světě vlastně existuje?
4.1.2 Proč se odhady počtu jazyků tak významně liší?
4.1.3 Populační obsáhlost jazyků
4.1.4 Komunikační důležitost jazyků
4.1.5 Příbuznost jazyků
4.2 Jazyky s funkcí lingua franca
4.2.1 Lingua franca: angličtina
4.2.2 Lingua franca: němčina
4.2.3 Lingua franca: ruština

5. Předpoklad interkulturní komunikace: znalost cizích jazyků
5.1 Cizí jazyky ve školním vzdělávání
5.1.1 Cizí jazyky v českém vzdělávacím systému
5.1.2 Jak je tomu v jiných evropských zemích s výukou cizích jazyků?
5.2 Znalost cizích jazyků v české společnosti
5.3 Komunikační kompetence a Evropská stupnice znalosti jazyka
5.3.1 Společný evropský referenční rámec pro jazyky

6. Interkulturní komunikace v profesních oblastech
6.1 Mezinárodní vztahy a mezinárodní politika)
6.1.1 Interkulturní komunikace ve vztazích mezi Francouzi a Američany
6.1.2 Zastírající jazykové výrazy v interkulturní komunikaci
6.1.3 Postoje politiků k jazykům
6.1.4 Používání jazyků v mezinárodním politickém vyjednávání
6.1.5 Jazykové odezvy historických událostí v interkulturní komunikaci politiků
6.2 Mezinárodní obchod a mezinárodní podnikání
6.2.1 Komunikace Čechů a Němců v nadnárodních podnicích
6.2.2 Komunikace francouzských manažerů s českými zaměstnanci
6.2.3 Kulturní specifičnost obchodní komunikace s Číňany
6.3 Interkulturní komunikace ve zdravotnictví
6.4 Interkulturní komunikace ve vzdělávání
6.4.1 Interkulturní komunikace v českých školách
6.4.2 Specifičnosti školní komunikace v různých kulturách
6.4.3 Školní komunikace a edukační klima
6.4.4 Etnolingvistické faktory ve školní komunikaci

Na závěr

Literatura

Seznam definic

Seznam rámců

Rejstřík

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 467 
Tištěná 365 
E-kniha 329 
Tištěná 152 
E-kniha 137 
Tištěná 305 
E-kniha 275 
E-kniha 305 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.