0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Teorie výchovy

K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 19.9.2017 12:51
i: 19681 n: 24742120r: 7141
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
254
Ihned ke stažení
i: 19682 n: 24786933r: 7141
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub
Kniha je určena učitelům i studentům pedagogiky, učitelství i širší pedagogické veřejnosti. Představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.). Autor se ptá, zda soudobé pedagogice s jejím důrazem na „akci“ a „zážitek“ nechybí zájem o hlubší reflexi právě těchto základních pojmů. Polemizuje s pokusy chápat výchovu skrze jednoznačné definice, zdůrazňuje antinomickou, kontradiktorickou podstatu procesu výchovy a celé pedagogické teorie. Upozorňuje na nebezpečí skryté v zapomnění na význam ideálu ve výchově a odmítá rezignaci na hledání hodnotících měřítek v době tzv. postmoderny. Smyslem této knihy je přispět k hledání komplexního pojetí výchovné teorie.

Tištěná kniha

Datum vydání: 30. 09. 2013
Katalogové číslo: 27015
ISBN: 978-80-247-4212-0
Formát / stran: 144×207, 192 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 1.1MB | 3.8MB
Druh ochrany: Adobe DRM
Teorie výchovy
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub

Tištěná kniha

Datum vydání: 30. 09. 2013
Katalogové číslo: 27015
ISBN: 978-80-247-4212-0
Formát / stran: 144×207, 192 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 1.1MB | 3.8MB
Druh ochrany: Adobe DRM

Teorie výchovy

K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny
Kniha je určena učitelům i studentům pedagogiky, učitelství i širší pedagogické veřejnosti. Představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.). Autor se ptá, zda soudobé pedagogice s jejím důrazem na „akci“ a „zážitek“ nechybí zájem o hlubší reflexi právě těchto základních pojmů. Polemizuje s pokusy chápat výchovu skrze jednoznačné definice, zdůrazňuje antinomickou, kontradiktorickou podstatu procesu výchovy a celé pedagogické teorie. Upozorňuje na nebezpečí skryté v zapomnění na význam ideálu ve výchově a odmítá rezignaci na hledání hodnotících měřítek v době tzv. postmoderny. Smyslem této knihy je přispět k hledání komplexního pojetí výchovné teorie.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 19.9.2017 12:51
i: 19681 n: 24742120r: 7141
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
254
Ihned ke stažení
i: 19682 n: 24786933r: 7141

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 99
Tištěná 149
E-kniha 127

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace